miercuri, 27 iunie 2012

Eu sunt ...

Sunt o femeie.
Sunt o adolescenta
Sunt o persoană de încredere.
Sunt o prietena buna
Sunt o buna ascultatoare
Sunt prietenosa
Sunt sociala.
Eu sunt curajosa.
Sunt puternica
Nu îmi este frică.
Nu mă ascund.
Sunt vicleni.
Eu am tăcut.
Sunt insensibil.
Eu sunt sincera
Eu sunt o persoană care utilizează ": 3 'mai mult decât este necesar. dar
Sunt o persoana care foloseste "<3", foarte rar şi numai la oameni deosebiti.
Sunt o persoana care poate muta pe. dar
Sunt o persoana care are nevoie de oameni noi pentru a le placea.
Sunt o personalitate flexibilă.
Eu sunt persoana care se bucură de plăcerile vieţii. dar
Sunt o persoana care are nevoie pentru a găsi noi motive de a trăi pentru.
Eu sunt o persoană care nu respectă fluxul comun de persoane.
Eu sunt o persoană care intenţionează să fie speciala. dar
Sunt o persoana care nu stie inca cum.
Eu sunt o persoană care încearcă să adune cât de mult iubesc  dar
Eu nu sunt destul de inteligent pentru a intelege cum încă.
Eu sunt o persoană care nu este o copie a altcuiva.
Sunt reala
Eu sunt eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu