joi, 17 noiembrie 2011

Am cele mai bune colege .

Ei bine de 4 ani de cand sunt la liceu am cunoscut cele mai tari colege .Acum ca sunt ultimul an as vrea sa spun cate ceva despre ele.
   Ei bine ...REBECA !
 Rebeca e cea mai nebunatica colega dar si cea mai timida cand vine vorba despre unele chestii mai intime . Ea mereu are ceva de spus si ne face tot timpul sa radem .Este o super colega si o sa-mi lipseasca zilele din liceu si orele de mate cum radeam de profa ca vorbea singura si mai si gesticula :))
   Numero dos: Ana-Mariaa
  Eeee, Ana e cea mai fudula .:)) Bine vorba vine.Nu numai ca e cea mai frumoasa din clasa dar e si o super colega.E genu de fata care are toti baietii la picioare si ii invarte pe degete cum vrea ea .Baieti sariti :)) .O sa-mi fie dor si de ea sa o mai aud cum tipa la mine sa tac ca ea nu intelege nimic la ore,si serile din club cand nu ma lasa sa dansez cu nici un baiat .
   Treeeeei : Nicoletaa Sau Frumoasa Adormita
    Nicoo Doarme toata ziua si acasa si la ore.E nebuna si ea cand o apuca,in rest e o fata destul de draguta si intelegatoaree.
   Four : Laviniaaa
  Aiiii :)) .Doamne cat o sa-mi mai lipseasca si fata asta .E nebuna rau ... Orele de meditatii la engleza ,cand o dam pe englezaa si vorbim numa prostii .Cand ma tragea de par ca ea nu castiga la aparatee .Miss you :*
  Ultima si nu cea din urma PITIKA.The best friend
  Ea e prietena mea cea mai buna .Ea ma ajuta cand mi-e greu si cand sunt trista..4 ani de zile mi-a fost sora,colega ,prietena tot ce am avut eu nevoie.
  
  P.S " Lavinia Spune: And all girl off my classroom are Sluts. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu