joi, 17 noiembrie 2011

Ce inseamna pentru mine prietenia adevarata...

Prietenia pentru mine este ca un cadou pe care mi-l daruiesc eu insumi . Am invatat de mica sa apreciez ce am langa mine indiferent de situatie.Tot timpul mama imi spunea ca nu exista prieteni adevarati ,dar eu niciodata nu o ascultam . De  mica imi placea mult sa petrec tot timpul meu liber alaturi de prietenii mei,si nu dadeam importanta minciunilor care erau intre noi ,sau indiferenta dar,astazi sunt de alta parere.Acum mi-am dat seama ca o prietenie adevarata se construieste in timp si cere mult sacrificiu si multa implicare. Acum imi este greu sa fac asa ceva dar , cand eram copil imi venea usor sa leg o relatie de prietenie deoarece, atunci nu stiam de reguli ,de respect si de incredere.Construiam castele de nisip sau ne jucam de-a scoala ceea ce pentru noi era o joaca de copii. Cu cat inaintezi in varsta viata ti se schimba mult .Acum poti realiza ce inseamna o prietena buna si ce inseamna o prietena falsa.Prietenii buni stiu cum sa-ti creasca increderea in tine.Ei te ajuta sa fii sigura si sa scapi de teama adolescentina,si te fac mai fericita si mai puternica atunci cand simti nevoia.Ei sunt ca o batista ,iti sterg lacrimile atunci cand esti trista. In schimb prietenii falsi nu-ti respecta niciodata deciziile tale si tot timpul gasesc un motiv pentru a te ignora sau a te face sa te simti in plus ,unde tu ai dorii sa fii totul.


P.S. "Prietenul nu iubeste prietenul, ci obiectivul prieteniei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu